TV: Nieuwe presentator Wie is…de mol?

8 jul

Waarom word ik nou niet enthousiast van dit bericht? De Avro maakte vandaag bekend dat Wie is…de mol? in 2006 gepresenteerd wordt door Karel van de Graaf. Al enkele jaren wordt dit succesvolle programma gepresenteerd door Angela Groothuizen. Die deed dat gewoon goed. Zij paste ook heel goed bij dit spannende spel dat altijd in bijzondere oorden wordt gespeeld. Het spel is avontuurlijk en bedoeld voor reislustige types. Een 1-op-1-match met Groothuizen. Maar ja, die is dit jaar door de Avro aan de dijk gezet.

En Van de Graaf? Laten we het er voorlopig op houden dat ik er niet op zou zijn gekomen om hem dit te laten presenteren. Aan de andere kant ben ik blij dat het niet een of ander modellerige tv-muts is geworden. Want Wie is…de mol? is dan wel een spel, maar niet bedoeld voor kleuters.

Van de Graaf is in ieder geval blij: “Ik ben blij en verguld dat ik naast actualiteiten nu ook iets anders kan doen. Ik vind Wie is…de Mol? een geweldig programma waar ik met veel plezier naar kijk. Daarnaast verheug ik me zeer op het woeste en grote land waar we naar toe gaan, bovendien ben ik er nog nooit geweest.”

9 Reacties to “TV: Nieuwe presentator Wie is…de mol?”

  1. Steve 4 juli 2005 bij 12:54 #

    Gek genoeg vind ik Daft Punk albums altijd een beetje tegenvallen. De singles vind ik top, maar als ik dan een album beluister (vol intentie om het album te kopen), haak ik altijd een beetje af. Apart.

  2. Friso de Rooij 4 juli 2005 bij 23:36 #

    Daft Punk is…”een band” ..die je echt live moet zien. In ’97 heb ik de heren live gezien op Torhout en wat ik daar hoorde was vrij nieuw. Ze hielden alle ritmes net even iets te lang aan, en maakten op deze manier compleet andere nummers. Ik was meteen verkocht toen ik dit hoorde. Dat is jammergenoeg het enige optreden wat ik van ze heb gezien.

    Homework die ik dat jaar van ze kocht vond ik in eerste instantie tegenvallen. Het leek niet op het live optreden van ze. Later vond ik ‘m steengoed worden.
    Discovery was totaal anders, het is een commercieler getint album, met veel meer funky invloeden.
    Dit album is echt goed.

    Het album dat ze dit keer geproduceerd hebben lijkt op cd in eerste instantie wat tegen te vallen. Het lijkt alsof ze van de platenmaatschappij even snel een plaatje in elkaar moesten draaien. (hoewel er zeker aardige nummers op staan zoals television rules the nation, make love en human after all)

    maar ik zweer dat wanneer ik ze weer live zou zien het niemand zou opvallen dat mensen uit hun dak gaan op hun “mindere” Cd.

  3. Martin Visser 5 juli 2005 bij 09:50 #

    Dan moeten ze nodig eens naar Nederland komen voor zo’n topoptreden. Dat zou ik inderdaad wel willen meemaken.

  4. Ears Dept. 6 juli 2005 bij 22:04 #

    Daft Punk zou ik ook wel live willen zien, al heb ik nog steeds genoeg aan hun eerste plaat.

  5. Yossarian 9 juli 2005 bij 16:00 #

    Johny de Mol had het moeten presenteren, of Linda. Was die vraag meteen ook beantwoord.. 😛

  6. Yossarian 9 juli 2005 bij 16:03 #

    & Dan kan “Wie is de mol?” ook gelijk naar Talpa. Veel logischer toch..?

  7. Martin Visser 9 juli 2005 bij 16:18 #

    Ik vond Karels achternaam toch iets subtieler dan die van Linda en Johnny. Maar ach, jij kiest voor duidelijkheid….

  8. Arnoud 10 juli 2005 bij 17:27 #

    Bij Karel moet ik nog steeds aan schietende Surinamers denken.

  9. Friso de Rooij 14 juli 2005 bij 23:14 #

    Tja, volgens mij komt het woord “optreden” niet meer voor in hun franse vocabulaire. Jammer.

    Andere soortgelijke acts zoals royksopp en the chemical brothers geven wel concerten en deze zijn zeker voor de dansliefhebber zeer aan te bevelen. Er is nog hoop…

Plaats een reactie