TV: Lullig einde van Zomergasten

28 aug

8 Reacties to “TV: Lullig einde van Zomergasten”

  1. Arnoud 2 augustus 2005 bij 23:13 #

    Als ik doorklik naar het forum, dan besef ik weer hoe genuanceerd mensen over televisieprogramma´s kunnen denken (.. ahum.. not dus). Is het de ondraaglijke lichtheid van het bestaan dat mensen zich zo laten gaan over zoiets nietszeggends?

  2. Yossarian 11 augustus 2005 bij 13:47 #

    Leef je nog Martin?

  3. Martin Visser 13 augustus 2005 bij 04:07 #

    Ik leef nog, maar zit in China (vakantie). Ik kijk nu toevallig een keer op mijn log, maar daar wil ik in de vakantie verder geen gewoonte van maken. Voor nieuwe (eloquente) logs zul je geduld moeten hebben.

  4. Yossarian 13 augustus 2005 bij 15:25 #

    O.K.!, we wilden al gaan dreggen.. & Het staat er ook, zie ik nu, maar ik spreek g1 Chinees.

  5. anthony68 13 augustus 2005 bij 22:42 #

    Hoi Martin,
    Heb je leuke vakantie in china? Of ben je daar voor je werk? Ik vond je pagina toen ik zocht op weblog jij staat als lid van http://www.web-log.nl op de hoogste plaats pagina 8. Hoe komt het dat je zo hoog staat. Is dat omdat je dagelijks je web log ververst? Als je dat dagelijs doet kom je hoger op de ranks.
    Over zomergasten kan ik niets zeggen niet gezien…:(

  6. Martin Visser 22 augustus 2005 bij 20:58 #

    De vakantie was heel erg leuk. Anthony, op welke lijsten kijk jij precies, want ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt.

  7. Yossarian 29 augustus 2005 bij 00:12 #

    Nogal ja..

  8. henkjan 29 augustus 2005 bij 12:50 #

    Katja had iigv haar tijd al wel volgeluld. Wat een spraakwaterval zeg.

Plaats een reactie