New York City

12 mei

New_york_mei_2007_216

Net terug van zes dagen New York. Wat een geweldige stad is dat toch! Zoveel te zien, zoveel te doen. De stad heeft een grote verscheidenheid, aan bouwstijlen, aan sferen, aan mensen. Dit was de tweede trip naar New York en opnieuw was het zeer de moeite waard.

Prachtige liederen van Schumann gehoord in Carnegie Hall, nieuwe bandjes geluisterd in Knitting Factory, CD-tjes gekocht van totaal onbekende bands, lekker gegeten en verder gelopen, heel veel gelopen. Maar het weer was prachtig, dus dat was geen straf. Luieren in Central Park en Bryant Park, wandelen over de Brooklyn Bridge, struinen door Williamsburg, shoppen in Lower East Side, het was allemaal de moeite waard.

Een kleine foto-impressie is te vinden op mijn Flickr-site.

5 Reacties to “New York City”

  1. Fabio 19 april 2007 bij 00:02 #

    Klinkt goed, zo’n klein maar fijn festival.

  2. bets 19 april 2007 bij 19:31 #

    wat een prachtig verslag ! ik zat achter je (oud & voormalig buurvrouw van rob) en zag dus ongeveer wat jij zag (objectief gezien dan) maar ook in je beleving ervan kan ik mij wel vinden.

    mijn aanrader voor jou: kom ook naar malcom holcombe (schrijf ik dit wel goed ?) stem als “coalcrashing under the door” en vooral naar A.J.Roach; een meneer zonder voornaam
    groeten van bets lasseur

  3. Martin Visser 19 april 2007 bij 19:54 #

    Hallo Bets,

    leuk dat je reageert op mijn blog! gelukkig kun je je vinden in mijn impressies. ik vond het heel bijzonder, want ik kende dergelijke kleinschalige optredens helemaal niet. vanuit rotterdam is In the woods niet naast de deur, maar in ieder geval bedankt voor de tips! misschien kom ik van deze mannen wel muziek tegen. bijvoorbeeld op de site van de platenzaak die er dinsdag ook was.

  4. yossarian 14 mei 2007 bij 01:50 #

    Ik vond het hier al zo stil.. 😉

    Welcome back!, zoals ze in New York zeggen.

  5. Renate 14 mei 2007 bij 21:32 #

    Klinkt als een heerlijke break! Mooie foto’s ook.

Plaats een reactie